2008-12-31

trettioförste december tvåtusenåtta

hej på er! Årets sista dag, borde skriva någon sorts årssumering då, men jag orkar / vill /hinner inte nu. Men jag kan väl säga som så att 2008 har varit ett bra år, fast 2009 ska bli ännu bättre! (; och jag kan ju också säga som så att det är 14 timmar och 21 minuter tills jag får äta godis, chips, popcorn, ostbågar och sånt igen ((: HAR KLARAT HELA ÅRET SÅ JAG TYCKER ATT JAG FÖRTJÄNAR EN STOR APPLÅD! (; hahah. Jag är faktist ganska stolt (; Sen kan jag ju säga som så att om 3 små små små dagar åker jag till fjällen, och jag har längtat galet mycket! Åka snowboard, åka skidor, bada bastu, springa ut i snön i bara badkläder, in till bastun igen, flumma, skratta, prata, Ni fattar grejen med att åka med sjukt skoj människor?! Matilda, Johanna, *deras föräldrar* Elof, Edvin, Erika *och deras pappa*. Så SJUKT kul ((: hej då! ((:

2 kommentarer:

  1. Becca, :]] <3

    SvaraRadera
  2. *applåd* Bra Becca ! ;D Jag skulle aldrig klara att vara utan godis & sånt i ett helt år ;o

    SvaraRadera