2009-01-01

första januari tvåtusennio

hejhej på 2009, och jag kan lova er att det säkert kommer att stå tvåtusenåtta någon gång i rubriken till inläggen, så då får ni säga till (; igår var det trevligt, var hemma hos pappas gamla kompisar och då var deras barn och några andra barn där också, så det var hel skoj ((: singstar, upp till bevis, med andra ord osv. ((: vad gjorde ni igår? ((: och jag har käkat godis, men jag tycker inte att det smakar lika gott som förr :O shiiiet, vad mycket som kan ändras på ett år (; Inga nyårslöften 2009, nu ska jag göra som jag vill (; och LINDVALLEN OM 2 DAGAR, OCH JAG KOMMER INTE ATT HA NÅGOT INTERNET SÅ DET KOMMER INGA INLÄGG FÖRRÄN PÅ TORSDAG DÅ, MEN JAG LEVER, hoppas jag (; haha, men imån kommer det ett inlägg i vart fall, och kanske på lördag morgon också, om jag hinner (a) ha nu ett underbart 2009 ((: <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar