2009-02-01

all I wanna do is to be with You

Känslan när man får reda på något man egentligen nog visste, men som man inte hoppades var så, den går inte att beskriva. Besviken, både på sig själv, och den andra. På sig själv för att man var så dum och trodde det bästa om personen. Besviken på den andra för att det man misstänkte var sant. Och det gör så ont. I hjärtat.
"Jag är en av alla dom som inte vill vara en av alla dom. Jag vill vara lite mer för dig"
När man inte tycker att man syns, men man vill ändå inte vara för påträngande. Men det lönar sig visst. Att visa sig, alldeles för tydligt enligt andra, alldeles perfekt för en själv. Ser man då också bättre ut, så är ---- din.

Game Over for Me.
The game has just started for ----.

2 kommentarer:

  1. Becca kan jag få reda på vad det e som händer? <3 jag håller det hos mej <3

    SvaraRadera
  2. becca msn snart kanske smsa? ja smsa om jag smsar dej får jag reda på det då via sms ? please, jag smsar dej<3

    SvaraRadera