2009-02-01

where you are, it's where I should be too


Igår chattade jag med Annie i 3 timmar. Och vi gjorde så gott som aldrig en paus, så vi pratade hela tiden. om vad tänker jag inte berätta (a). Men det var välbehövligt, Annie kan man verkligen säga allt till! Hon är lixom bara helt totalt bäst. Vi pratade typ om samma sak i 2 och en halv timme, och det var typ mest jag som pratade, men hon lysnnade, och förstod.
Jag: Om jag skulle välja mellan ---- och dig, så hade jag valt dig utan att tveka!
Annie: Men du behöver inte välja, du kan ringa om du vill till mig när ---- gör slut så kan vi prata om det!

hon är för söt hon :') och nej, fråga inte vem ---- är, ni får ändå inte veta det här, i så fall på msn, kanske (; Jag chattade med Jenny i typ 2 timmar, och våran chatt såg typ ut såhär:
Jag: hahahahahahahahahahah
Jenny: hahahahahahahhahah

typ :p Jag chattade faktist med Max/coach (; också. Vi pratade om sammandraget, fast inte så länge typ :p han boostade typ mitt självförtroende efter förlusten typ :p han erkände att jag faktist inte var sämst igår heller (; han gav mig till och med MVG :o och jag gav han MVG för coachingen också xd

Inatt kom mormor och morfar hem från Argentina, så vi ska till Netta och de och äta middag och sånt. Får se om jag bloggar mer under dagen, tror det (a).

1 kommentar: