2008-10-28

Hej allihopa!

Hej på er sötnosar.
Ja, som ni ser så har jag börjat att blogga igen! Ni som känner mig vet kanske att jag har haft en blogg innan, men den är nedlagd nu. Jag har även falkenbergsu15.blogg.se. Det är mitt volleybollags blogg som ni kan kika på. Man kanske ska ta och presentera sig nu här på nya bloggen? Ja, mitt namn är Rebecca och fyller 14 i februari. Just nu går jag i skolan i 8:an och på min fritid spelar jag volleyboll. Vintern tillbringar jag mer än gärna i sälen eller annan skidort och då både på bräda och på skidorna. Jag bloggar om mig och mitt liv, om mina tankar och funderingar, this is my life helt enkelt! Hoppas att ni gillar det ni läser och lämna en kommentar är du söt.
/Becca

1 kommentar:

  1. Heej fina unge, ska bli kul att läsa det du skriver! ÄNTLIGEN!? ;D och puss på att åka skidor :D :*

    Sen kom jag på en sak. Vi kommer inte att ses på hela FYRA veckor!? Skiit med... :(

    hoppas du får det bra på din prao! (:

    SvaraRadera