2008-10-28

tjugoåttonde oktober tvåtusenåtta

Idag är det tisdag, och det är höstlov. Förmiddagen spenderades med min lillebror och massor av Wii, Mario Kart är fasen kul! Sen på eftermiddagen så drog jag till Matilda och myste, vi bakade äppelpaj och skrattade och pratade. När vi cyklade hem så blev vi lite överraskade:"Oh, J*vlar, där var en vattenpöl!" Det är oss i ett nötskal asså. Sen nu när jag kom hem har jag ätit med familjen och snart ska jag duscha. Sedan ska det packas för imorgon åker jag med familjen till Tyskland och det där badlandet som uttalas typ vajsenhoiser men som jag inte vet hur man stavar till. Kanske kommer det ett till litet inlägg imorgon, annars får ni ha det underbart tills jag kommer hem på lördag kväll!

1 kommentar:

  1. hahaha, fan va kul det där var med jonte att han ville riva huset ;) hahaha

    /caroline. :D

    SvaraRadera