2009-01-09

nionde januari tvåtusennio

första skoldagen idag, helt okej faktist, soooft. idag har jag också kommit fram till att allt, jag menar allt, är mycket lättare när man åker skidor, och jag ska jobba där när jag blir stor (större?) och att jag hatar, verkligen hatar, Bergkvara jävla cp buss. Jag vill inte åka buss i en timme för att komma hem? Jag har också kommit fram till att Klara åker till Thailand på söndag, och att hon får ha det helt underdunderbra. Något annat som jag har tänkt på är att min bror är väldigt smart:
Jag*på skoj*: Men asså Jonta, kolla bara på Matilda, värsta tanten ju!
Matilda: Nehe, jonta, rebecca är ju tom äldre än mig!?
Jonta: aa, men asså, jag åkte ju faktist förbi matilda i backen, alltså måste matilda vara en tant.
Jag: *asgarvar*

Han är smart när han försöker ((:
bror på bild ((:

2 kommentarer: