2009-01-17

sjuttonde januari tvåtusennio


idag är det lördag, och jag är ensam hemma just nu. Mamma och brosorna är på fotboll typ och pappa jobbar. Och jag har lovat mamma att dammsuga övervåningen, få ta tag i det snart (a) Imån är det sammandra, fett skoj! ((: TANJA, NÄR DU LÄSER DET HÄR: Ska alla föräldrarna komma samtidigt, eller ni har bestämt tider som man ska stå i kiosken? För mamma ska INTE vara med hela dagen, men hon kommer då kvart över 8 på morgonen. Hon kan stå i kiosen på förmiddagen alltså, men sen åker hon nog hem om det går bra?! Säg det till din mamma Tanja (;

2 kommentarer:

  1. Hahaha jag e oxå ensam hemma just nu, men jag har inte lovat min mamma att göra nånting xD va gör du nu då? :D <3

    SvaraRadera
  2. Asså, alla föräldrar kommer typ kvart över 8, sa mamma :$ & det går bra om hon inte är där hela tiden ((: <3

    SvaraRadera