2008-11-02

andra november tvåtusenåtta

Nu sitter jag här med duntofflor på fötterna och filt om mig och fryyyyyyser. När vi var borta så hade eldningspannan stannat, och gissa om här är kallt nu?! Inte nog med det, det är ju svinkallt utomhus också. Här är ca 19 grader inomhus, alldeles för kallt, JA! Men utomhus får det gärna vara kallt, bara mysigt att ta på en mössa, vantar och halsduk. Det känns som att vintern är nära nu, kul? JA! Och man längtar ju bara lite lagom mycket till vecka 11, då vi drar till fjällen. Och som ett stort plus så ska Linnea och hennes familj dit samtidigt, kan det bli bättre? NEJ! Trysil, HERE WE COME säger jag bara! Ibland så måste jag gå in i förrådet och bara KOLLA på snowboarden och skidorna, så att man vet att de fortfarande står kvar! Udda? Lite kanske, men det är för j*vla härligt att kasta sig ut i backen med antingen en eller två brädor på fötterna! Det är goast känsla på 1 bräda, men jag åker bättre på skidor... Guuuuuuuuuuuuud, jag vill åka skidor nu!!! Någon mer som längtar så där överdrivet mycket? (; Vad ska ni göra idag? Själv ska jag försöka bli varm och sen ska vi äta middag *middag äter man mitt på dagen i vår familj, inte på kvällen (;* hos mormor med alla kusinerna, trevligt, ja. Och sen ikväll blir det Andra Avenyn, trevligt det också. Sen får vi se vad som händer i eftermiddag. Ha det bra och vi hörs senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar