2008-11-01

UTMANAD!

Blev utmanad av Tanja att skriva sju sanningar om mig själv (:
1. Jag sitter alldeles för mycket vid internet, främst bilddagboken och youtube, och bloggen då såklart.
2. Jag är en riktig plugghäst enligt många, men jag pluggar VERKLIGEN INTE mer än alla andra, jag har bara en talang för det, precis som andra har talang för fotboll eller att sjunga osv.
3. Jag VILL ha bra självförtroende, och tycker att det är coolt med tjejer som har det, tyvärr lyckas jag själv inte alltid.
4. Jag är helt sjukt olika personer på olika platser, jag är verkligen inte samma person på volleybollen tex som jag är i skolan osv.
5. Jag lyssnar på ALL musik, men tycker att musiken på rix fm är den bästa, även fast låtarna är uttjatade.
6. Jag sjunger alldeles för mycket i duschen :$
7. Jag har alltid varit ensam tjej, både hemma och i kusinskaran, men jag trivs väldigt bra med mina kusiner och mina bröder! Kan lätt fördriva en dag med dem utan att det blir tråkigt!

Jag utmanar alla som läser det här (:

1 kommentar:

  1. Najs ,visste inte allt det (A) Btw, tack för att min blogg står med på den där listan med bloggar man ska kolla in, jag skriver gärna upp dig på min blogg oxå om du vill? 8D <3

    SvaraRadera