2008-11-22

tjugoandre november tvåtusenåtta


Filmkvällen igår var trevlig, och flummig som vanligt (AA) Matilda ville inte att jag skulle sitta i soffan bredvid de andra, så jag fick sitta på golvet.... (; Vi såg High School Musical 1 och Idol ((: Zac Efron är snyggare i de andra filmerna faktist (AA) men han är en riktig goding i ettan också. I idol åkte Anna ut, VILKA IDIOTER RÖSTADE PÅ JOHAN PALM? Anna som är så sjukt söt, känslig, man får fasen gåshud när hon sjunger! Men Kevin och Robin B var bra igår också ((: Vad tyckte du? men tillbaka till High School Musical, jag lånade hem den efter filmkvällen igår, man hörde ju inte allt när Matilda och JEnny bara skrattade (; och den har jag sett nu ((: Bonusmaterialet också (aa) Asså, gud, Zac Efron säger jag bara. Bara för det ska ni få se en sjuuuukt fin bild på han (aa) Erkänn söt eller hur? (aa) Jaja, men nu ska jag typ ut och fota, snö är mysigt, och ikväll blir det till Matilda igen D: ha det!

1 kommentar:

  1. Haha, det var skoj igår! :D Men asså, det var typ jättejobbigt när Jenny & Matilda höll på med sina mobiler hela tiden -.-' (A)

    SvaraRadera