2008-11-03

tredje november tvåtusenåtta eftermiddag

Nu är klockan 16:28. Om en timme ungefär kommer Matilda och en utav hennes föräldrar och hämtar mig för vi ska på volleybollträning. Skoj? Ja! Men bajsungen (ett utav alla mina mogna uttryck) Tanja ska inte med, för hon har blivit sjuk igen. Skoj? Nej! Jag kommer nog sakna er humor, i vart fall lite, INGEN KAN FLUMMA SOM DEM OM VI SÄGER SÅ! Men sen så ska det såklart bli underbart att träffa Sara igen, hon har varit på Cypern, så henne ska vi akta oss för så att man inte hamnar bredvid henne. Varför? Vem vill bli jämförd med en neger liksom... En som nästan är lika bra på att flumma som Matilda och Tanja är Annie, hon är för härlig den tjejen! Hon är det ju alltid trevligt att träffa, precis som alla andra volleybolltjejer? Hanna, YO BRO! Och sen kan jag tala om för alla att Jeanine inte har kommit tillbaka från Spainen. Hon måste ha bytat biljett med någon asså. För nu sitter det en jävla neger bredvid mig! Så jävla brun och inte ens samma "navelpiercingsmycke" som Jeanine, märkligt? ehh, JA! Men okej, skämt åtsido, det är Jeanine som har kommit, det är bara det att hon har gått och blivit neger och bytt sån där grej i naveln, det är allt! Men jag blev nästan lite rädd när hon kom in i klassrummet asså, det måste vara förbjudet att skrämmas på det sättet! Ajaa, vad har ni hittat på idag? Och ni som är på prao, var har ni varit och hur är det? Ha Det Gött!

2 kommentarer:

  1. Hahaha xD Bajsunge på dig med! ;) Men, vad menar du med sjuk ''igen''? ;o <3

    SvaraRadera
  2. Hahah xD Bajsunge på dig med! ;) Men, vad menar du med sjuk "igen", när var jag sjuk senast? ;o <3

    SvaraRadera