2008-11-13

love me, love me, say that you love me?

Nu är det kväll.
Jag borde duscha, har du varit och tränat. Men jag gör det snaaaaaaart.
Jaja, träningen ska vi kanske skriva nåt om, även fast det inte behövs, jag menar, inte min dag kanske? I vart fall så funkade typ ingenting, men men, ibland har man såna dagar också. På lördag är det sammandrag i Halmstad, kul? ehh ja?!. klart, Blue Falcons säger jag bara, och INTE Team Tanja (vem var tönten som kom på det namnet? (;) haha. Och rubriken till detta inlägg har ingenting med någonting att göra, okej då, kanske lite, men det tar vi inte här och nu. men bara en fråga, som man typ ställde när man var 5 år eller nåt, men hur vet man att man är kär? Jag har fasen ingen aning längre ....

1 kommentar:

  1. Wohoo, go us! (; Men hallååå, Team Tanja är ju typ bästa namnet jue, ni har bara inte fattat det än (A)

    SvaraRadera