2008-11-08

åttonde november tvåtusenåtta

Godmorgon alla vakna! Nu har jag vaknat, ätit frukost och tagit på mig kläderna. I eftermiddag kommer Matilda, alltid mys med henne! Och jag kan också informera er om att min familj, Matildas familj och Svenningsonnarna ska åka till fjällen ihop, vecka 2 (Y) alltså blir det skidsemester x2 för min del nästa år! Jag känner på mig att 2009 kommer bli bäst asså (; <3 Och vet ni, jag såg faktist lite på Idol igår ;o brukar aldrig kolla, men jag såg sista halvtimmen. Kevin är ju sjukt duktig, även fast han är ful när han skrattar -.- (;.Jaja, vem tyckte ni var bäst igår? Var det rätt att Lars åkte ut? Jag tyckte inte att Lars var så bra igår, han stod lixom bara still och sjöng bra gjorde han inte heller. Fast han brukar vara bättre måste jag säga. Och Anna, hon är INTE någon rocker, men Alice gjorde det grymt också (Y)

2 kommentarer:

  1. hejsan ;) jag vill typ att kevin eller anna ska vinna eller hur!!! ;D ses senare idag ja !!

    SvaraRadera
  2. Kevin & Alice är sjukt bra tycker jag (; Men jag tycker inte att Lars borde åkt ut, det skulle vart typ Robin B eller nån ^^

    SvaraRadera