2008-11-28

tjugoåttonde november tvåtusenåtta


min blogg firar en månad idag (y) och mamma firar 41 år (y) grattis till båda (; sista dagen på stålboms idag, sug min doja säger jag bara. Haft två underbara veckor där. Fick presenkort där också, nån som vill hänka och fika nån dag? (; har nyss sett klart Hairspray som jag lånade av sara igår på volleybollen, guuuuuuuuuuuuud vad Zac efron är snygg, fööööööööööööör snygg nästan, men bara nästan. Och han och hans Vanessa är så sjukt gulliga ihop, en kille som han vill man ha! Han är typ värsta snäll, trevlig, gullig, söt, snygg osv. osv. I vart fall vad alla tidningar och internetsidor och sånt säger (aa) Titta bara så söta han och hans vanessa är! Jaja, nu ska jag sluta drömma om snyggingar som han, (aa)

1 kommentar:

  1. Grattis till båda :D Men, sååå snygg är han ju inte ;)

    SvaraRadera