2008-11-17

sjuttonde november tvåtusenåtta

Hej på er! Idag har jag praoat på Stålboms, helt sjukt kul! Fast man bantar ju inte precis när man är där..... Får äta typ hur mycket som helst :$ Men sjukt roligt i vart fall! Och även fast man ser ur som en påskkärring med hyckle så är det okej, man behöver ju inte visa sig för folk. Ikväll är det volleyboll, fy vad tråkigt, jag som hatar alla tjejerna där, och de suger verkligen, jag ska nog försöka vara sjukt ikväll. Och fy fasen vad tråkigt att träffa de, vi träffades ju i lördags?! Räcker det inte med en gång i veckan? Jag behöver faktist paus från såna idioter som volleybolltjejerna är!

*jag hoppas att ni fattar att jag var väldigt ironisk när jag skrev om volleybollen, jag ÄLSKAR volleybolltjejerna<3*

1 kommentar:

  1. Ååååh, jag vill oxå praoa på stålboms (A) men due, vet du om det blir filmkväll på fredag?

    SvaraRadera