2008-11-14

ohh hej, *klapp klapp klapp* wiee!

Nu är jag hemma, ska snart äta någon gryta eller nåt som mamma håller på att göra. För er som oroar er kan jag tala om att både Jenny och Jeanine kom levande ur striden tidigare idag, så ni behöver inte oroa er. Fick tillbaka engelska provet idag också, Monika är snabb på att rätta hon! Inte för att skryta, men någon fick visst MVG på sitt prov. Fråga inte vem, men jag har hört att hon är en riktigt cool tjej hon. Och imorgon är det sammandrag i Halmstad, och BLUE FALCONS ska äga allt och alla, så det så. enligt ryktet så ska samma tönt som tyckte att laget skulle heta Team Tanja spela i mitt lag?! HJÄLP! (; Får se om jag kommer levande därifrån säger jag bara. Nu ikväll ska jag typ inte göra någonting, packa till imorgon, titta TV, Idol kanske? Och sen får vi se vad som händer. Jag är laddad inför morgondagen om ni ville veta, men det fattar ni hoppas jag. Och ärligt nu, ÄR JAG JÄTTEKLUMPIG!? Igår på volleybollen tyckte typ alla det :S

1 kommentar:

  1. Hahaha, gud vad du är elak! xD Team Tanja är faktiskt ett riktigt coolt namn, ni har bara inte insett det än (;

    SvaraRadera