2008-11-04

fjärde november tvåtusenåtta

Godmorgon allihopa! Om ni vill veta så är jag sjukt trött just nu, nattens sömn var inget att prata om, orolig sömn gillar vi inte! Vakna, försöka somna om, kan inte somna om, känner hur trött kroppen är, ligger vaken lite till, somnar i några minuter, vaknar igen och så samma visa igen. Jobbigt? Ehh, ja. Och såna här perioder får jag ibland, och de varar i typ 2-3 veckor. Jobbigt? eh, ja. Men sen sover jag som en stock i tre månader. Jag vet att jag är udda. Idag så är det matte, Eget arbete och hemkunskap hela eftermiddagen, soft schema, ja! Och efter skolan blir det plugg, plugg och lite mer plugg. So-prov imorgon, och så måste jag ta massa kort på mitt hus till engelskan. Att ta kort är ju kul, visst finns det roligare motiv, men det är i vart fall roligare än att plugga Islam, PALLA! jaja, men ha det bra och kommentera och så som vanligt (;

1 kommentar:

  1. Åh, låter jobbigt -.-' Men due, skulle du kanske vilja ändra min header igen? (A) Asså, jag gillar den jag har nu jättemycket, men jag har gjort en ny bild o så som jag gillar väldigt mycket, typ ;) Jag vet inte om den funkar jättebra men jag kanske kan skicka bilden till dig i ett mejl? För asså, du är ju typ bäst på design o sånt tycker jag :D Btw, lycka till med pluggandet ;)

    SvaraRadera